ONLINE TOVÁBBKÉPZÉS eUConvArt | Kovács Andrea részvételével Magyarországról

Dátum:  október 6.
Időpont: 08:00
Helyszín:  SofiaLab, online
SofiaLab, online

Az EUNIC eUConvArt programsorozata okt. 4. és okt. 8. között zajlik le online.

A program keretében megvalósuló események célja, hogy sikeres vezetési stratégiákat mutasson be különböző kulturális intézmények számára. A bolgár kulturális szféra-belieknek létrehozott továbbképzés a következő témákat foglalja magába:
✔ Misszió és irányelvek
✔ Kulturális helyszínekhez kapcsolódó szervezés
✔Közönségfejlesztés, marketing és kommunikáció
✔Produkció és tervezés
✔ Az érdekelt felek kapcsolattartásának kontrollálása és Üzleti tervezés

Regisztráljanak szeptember 30-ig a https://bit.ly/3EIbcda címen.

*A képzés nyelve angol, bolgár tolmácsolás elérhető.

null

*Az eseménysorozatra élőben kerül sor (hibrid módon), a SofiaLab helyszínén, ha a járványellenes intézkedések lehetővé teszik. (Innovatív közösségi tér a Fővárosi Önkormányzat támogatásával, adminisztrálja a Szófia Fejlődéséért Asszociáció, „Szerdika” utca 1. 3. em.). A regisztráció véglegesítése után minden egyes regisztrált további információhoz jut arra nézően, hogy miként zajlik le majd a képzés, valamint megkapják a szükséges linkeket az esetleges online bekapcsolódáshoz.

Létrejöttét az EUNIC Bulgaria kezdeményezte, a továbbképzés programjait a bulgáriai British Council felügyeli az Osztrák Nagykövetség, a szófiai Lengyel Intézet, a bulgáriai Ír Nagykövetség, a bulgáriai Goethe Intézet, a Cervantes Intézet, a Liszt Intézet / Magyar Kulturális Központ Szófia, Szófiai Fejlődéséért Asszociáció, a Fővárosi Önkormányzat Kulturális Igazgatósága és a „Toplocentrala” civil szervezet támogatásával.

A programsorozat célja, hogy Európa szerte sikeres vezetési stratégiákat mutasson be különböző kulturális intézmények számára a bolgár kulturális szféra-beliek továbbképzése érdekében. A képzés fő része prezentációsorozatban nyilvánul meg, és „alapozás-analízis”-ben – azaz más szóval, hogy mik az alapok lefektetésének szükséges építőelemei; mik a tervezéshez elengedhetetlen kulcs-irányelvek és gyakorlatok; elsősorban a kulturális terek hatékony működéséhez nélkülözhetetlen szervezés, programkialakítás, közönségfejlesztés és adománygyűjtés folamataiban.

Célok

• A kulturális és szociális vállalkozók irányítási kapacitásának fejlesztése a kulturális központok hosszú távú fenntartható működéséhez.

• Innovatív, független együttműködési formák létrehozása és fejlesztése a független szektor és a különböző műfajokban működő kulturális intézetek között.

Programok

október 4. 14:00 – 16:00: Misszió és irányelvek – Kutatás: a meghatározott célokat a szervezet minden egysége hogyan alakítja át sikeresen mindennapi praktikus cselekvésekké az egyes kulturális terek széles körű ambiciózus feladatainak megvalósítása érdekében.

október 5. 14:00 – 17:00: Kulturális terekhez kapcsolódó szervezés – sikeres, követendő modellek bemutatása a szervezetek "holisztikus" működéséhez szükséges szerepkörökre, felelősségel járó tevékenységekre, funkciókra és interakciókra.

október 6. 11:00 – 14:30: Közönségfejlesztés, marketing és kommunikáció – a szervezet céljainak megfelelő közönség beazonosítása, világosan meghatározott stratégiák kidolgozása a különböző közönségekkel folytatott kommunikációhoz, számuk növelése érdekében.

október 7. 11:00 – 12:30: Produkció és tervezés - a szervezet sikeres működését biztosító tervezés a kulturális tér küldetésének megfelelően, valamint a közönség fejlesztése; bevételszerzés stb.

október 8. 14:00 – 16:00: Az érdekelt felek kapcsolattartásának kontrollálása és Üzleti tervezés – a szervezet csapatának minden tagjának szerepe és felelőssége a megbízókkal kapcsolatban, szponzorokkal, az események partnereivel fenntartott kapcsolatok fenntartásában és kezelésében, valamint a tevékenységek közép- és hosszú távú tervezéséhez és fejlesztéséhez szükséges mechanizmusokkal kapcsolatban.

3. nap (Szerda, október 6 11:00-től 14:30 -ig)

Közönségfejlesztés, marketing és kommunikáció – az érintett közönség beazonosítása, beleértve az érdekelt feleket, művészeket és kulturális szervezeteket, a közönség egészének különböző szegmenseit; a velük való kommunikáció stratégiáinak meghatározása és kidolgozása (ez a modul a hozzáférés és befogadás témáiról, az általa kiszolgált közösségekről, kreatív rezidenciákról és oktatási programokról folytat megbeszéléseket)

Előadók: Sophie Becker, Németország, Katherin Andreeva, Spanyolország, Agata Etmanowicz, Lengyelország, Kovács Andrea, Magyarország, Astrid Exner, Kommunikációs Osztály vezetője, WUK, Ausztria

Moderátor: Jana Genova, igazgató, „Next Page” Alapítvány

Kovács Andrea a tulajdonosa és alapítója a „Let_it_Be“ művészeti ügynökségnek; menedzser, kurátor és a programok megálmodója. Művészeti menedzsere számos olyan országon belüli és nemzetközi produkciónak, melyek az interdiszciplináris együttműködés jegyében valósulnak meg különböző művészeti ágak és kreatív iparágak között. Saját művészeti ügynöksége, a „Let_it_Be“ olyan projektek menedzselésével és bemutatásával foglalkozik, melyekre egy újfajta, a művészetek és a technológia együttműködése jellemző. Szerkesztője a Trafó Kortárs Művészetek Háza „smART” elnevezésű programsorozatának, emellett pedig egyike a a Zsolnay Fényfesztivál kurátorainak. Korábban Finnországban dolgozott és szerzett tapasztalokat a KIASMA Kortárs Művészetek Múzeumában és a Dance House-ban, Helszinkiben.

Forrás: https://letitbeartagency.com/

Forrás: https://letitbeartagency.com/

Let it Be! art agency új, interdiszciplináris formákat valósít meg, együttműködve különböző művészeti és kreatív iparágakkal, az innovatív együttműködési módok lehetőségeinek feltárásával. Az ügynökség felügyel különböző médiumok és urbanisztikai projektek közötti együttműködést is, amelynek központjában a művészet és a technológia közötti újfajta szinergia elképzelése áll. Ügyfelei számára a Let it Be! ügynökség kreatív koncepciókat dolgoz ki és valósít meg, valamint feltételeket teremt a médiaművészek és tervezők munkájához. A képzési módszer a felhalmozott tapasztalatokon, valamint a szociális érzék erősségén alapul; a város fejlesztésére irányuló munkában még a kis léptékű lehetőségek megfelelő kihasználására is támaszkodik, és célja, hogy felhívja a figyelmet a technikai újítások kreatív potenciáljára.

Forrás: https://letitbeartagency.com/

Forrás: https://letitbeartagency.com/